Subject: Alarmtec AS -Transpordiamet 31.12.24 kinnituskirja päring
From: "Kristin Kannes \(EE\)" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: "Laura Kurvet \(EE\)" <[email-masked]>
Date: Tue, 29 Apr 2025 11:04:41 +0300

Tere!

Edastame käesolevaga kinnituskirja päringu ettevõtte Alarmtec AS poolt
seoses 31.12.2024 aasta auditiga. Palume Teil manuses olev kinnituskiri
edastada juhatuse liikme või volitatud isiku poolt digitaalselt
allkirjastatuna e-posti aadressile [email-masked] või füüsiliselt
allkirjastatud kinnituskiri aadressile:

AS PricewaterhouseCoopers

Tatari 1

10116 Tallinn

Palume teil pöörata tähelepanu sellele, et oleme kinnituskirja sisse
lisanud arvetega tabeli ning palume teil ettenähtud lahtritesse märkida,
kas nõustute arvete üksikasjadega.

Oleksime tänulikud, kui saadaksite allkirjastatud kinnituskirja meile
hiljemalt 06.05.2025

Parimate soovidega
Kristin Kannes

PwC | Audit
Office: 6141800
Mobile: 5216033
Email: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
AS PricewaterhouseCoopers
Tatari 1 | 10116 Tallinn Estonia
http://www.pwc.ee <http://www.pwc.ee/>
PwCs me töötame paindlikult - kuigi mulle sobib e-mail saata praegu, ei
oota ma vastust või tegutsemist väljaspool Teie tööaega.
At PwC we work flexibly - so whilst it suits me to email now, I do not
expect a response or action outside of your own working hours.

"Privacy Statement (hyperlink:
https://www.pwc.com/ee/en/home/privacy-statements.html) The information
transmitted is intended only for the person or entity to which it is
addressed and may contain confidential and/or privileged material. Any
review, retransmission, dissemination or other use of, or taking of any
action in reliance upon, this information by persons or entities other
than the intended recipient is prohibited. If you received this in error,
please contact the sender and delete the material from any computer.
Please familiarize yourself with our privacy policy."

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.